fredag 25. januar 2013

Happy lights


Endelig har jeg funnet en plass til Happy lights i stuen,
tror jeg ihvertfall... he-he... :)
Har hatt lyst på en lyslenke lenge, men hvor skulle den 
plasseres liksom??!!!
Vel, de er så fine at jeg må bare finne plass et sted!


Men.... 
jeg sliter med å velge hvem jeg skal ha....

Først tenkte jeg helt hvit, men tror det blir litt "kjedelig" der hvor jeg (kanskje) har tenkt å ha den.
Litt farger må jeg ha.
En av disse to på bildene.
Siden de fleste er utsolgt for tiden, 
så har jeg litt tid til å bestemme meg enda.

Hvem liker du best?

*Bilder lånt fra Google

12 kommentarer:

  1. Den nederste var lekker, men det er jo alle da :)

    Fin fredag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Blir happy av Happylights!! :-)
    Jeg har helt hvite og er kjempefornøyd med de,men har litt lyst på noen med sore\gråe også,synes de er knalltøffe!!
    Happy helg til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Vanskelig å velge..
    Begge lenkene er fine :)
    Her tror jeg den nederste hadde passet best.
    Lykke til med valget.
    Ha en fin, fin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  4. Superfine de der! KJenner meg igjen, noen ting MÅ i hus...plasering kommer i andre omgang...!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Heisann :)
    Stilige lenker! Holder en knapp på den nederste jeg da ;)
    Blir spennende å se hva du velger!
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  6. Jeg har en med litt lyse farger, er kjempefornøyd :) Khandi tror jeg min het. Av de to du viser likte jeg best den nederste, men det kommer jo litt an på hvor du vil ha de :) Ha en flott helg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  7. Ååååå happy lights er så utrulig fint:). Eg diggar dei:).
    Syns begge var fine, men likte kansje aller best den nederste. Den har eg, og er kjempefornøgd:)
    God helg til deg Petrine:)
    Vi er på hytta i helga, deilig:). No skal vi snart i skibakken:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  8. Så herlige lamper! Synes begge var utrolig fine - og de passet jo perfekt i fargen til den stigen. Sååå....det spørs litt hvor du har tenkt til å henge dem? Hva slags farge er det der du skal ha dem? Synes i allefall det var veldig flott med litt blanda farger ;-) Det blir spennende å se hvilken av lenkene du velger ;-)

    Ha en super lørdag!

    SvarSlett
  9. Jeg har den nederste og er kjempe fornøyd, ei venninne har de med svarte innimellom... de var litt for mørkt lys i syns jeg... :/... stemmer bilde 2... :)

    Kosli blogg... følger jeg gjerne videre :)

    Ha en fin fin lørdag....

    Klems Diana.

    SvarSlett
  10. Så fine! Önsker meg noe lignende til sommerbalkongen :)
    Tror jeg stemmer for bilde to altså!

    Flott lördag til deg!
    Klem Musefletta

    SvarSlett
  11. De er så kule, av de du viser hadde jeg nok valgt de øverste :-) Hos meg hadde det passet best med hvite :)

    Fiiin blogg - henger meg på - og ønsker deg en koselig kveld! :-)

    SvarSlett
  12. Så utrulig fine happylightsa,stiligt når dei hang på stigen der,lekkert:)
    Skulle gjerne hatt mange fleire hengende rundt,er så koseligt:)

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar ♥
Velkommen tilbake :)

Hvis du ikke har blogg kan du allikevel legge igjen en kommentar :)
*Skriv kommentaren
*Velg kommenter som anonym
*Trykk publiser